مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-07اقتصادي

افتتاح ایست و بازرسی ابرکوه پس از 18 سال بلاتکلیفی


فرماندار ابرکوه با اشاره به بهره برداری 17 طرح در این شهرستان به مناسبت دهه فجر، یکی از مهمترین این طرح ها را ایست و بازرسی ابرکوه پس از 18 سال بلاتکلیفی ذکر کرد.

- محمدهادی زارعزاده در نشست با خبرنگاران که به مناسبت دهه فجر در محل سالن منتظرقائم استانداری یزد برگزار شد، گفت: در ایام الله دهه فجر 17طرح در قالب 25 ریزپروژه با سرمایه گذاری 290 میلیارد تومان در شهرستان ابرکوه بهره برداری می شود.

وی ابرکوه و دیگر شهرستانهای جنوبی استان یزد را کم برخوردار خواند و گفت: معتقدیم توسعه نامتوازن استان مهمترین علت این کم برخورداری بوده است.

زارعزاده با قدردانی از اختصاص اعتبارات مناسب به مناطق کم برخوردار استان در سال جاری، در مورد طرحهای آماده بهره برداری این شهرستان در دهه فجر گفت: یکی از مهمترین طرح های قابل بهره برداری در ابرکوه طی ایام الله دهه فجر، ایستگاه ایست و بازرسی ابرکوه است که پس از بلاتکلیفی 18 ساله، با تخصیص اعتبار هشت میلیارد تومان خاتمه یافته و در هفته جاری افتتاح خواهد شد.

وی از دیگر طرحهای مورد بهره برداری به مناسبت دهه فجر در شهرستان ابرکوه را محور صفاشهر به اسفندآباد به مسافت 44 کیلومتر پس از بلاتکلیفی 15 ساله خواند و گفت: طرح های دیگری مانند ترمینال های پسته و یک واحد سنگ شکن، دو چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی نیز در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ایست و بازرسی ابرکوه پس از 18 سال بلاتکلیفی

افتتاح ایست و بازرسی ابرکوه پس از 18 سال بلاتکلیفی