مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-07اقتصادي

تأثیر حمل و نقل عمومی در اقتصاد شهری تیران


حمل و نقل عمومی علاوه بر اینکه یک خدمت به شهروندان محسوب می شود در ایجاد شغل و بهبود وضعیت اقتصادی خانوار شهری تیران تأثیر بسزایی دارد.

- حمل و نقل عمومی در شهرها دستاوردهای زیادی دارد که تسهیل ترافیک با کاهش تردد خودروهای تک سرنشین، تمیزی هوا، کمک به اقتصاد خانوار و ایجاد فرصت شغلی برای فعالان این حوزه از جمله محاسن آن است.

توسعه حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی در دنیا مطرح بوده و همواره مسئولان در رده های مختلف به این مقوله در حوزه شهری و بین شهری توجه داشته و برای ترغیب مردم به بهره گیری از این خدمت برنامه ریزی و فرهنگ سازی کرده اند.

توسعه حمل و نقل عمومی به زیرساخت های فرهنگی نیاز دارد، اما در این میان قیمت گذاری مناسب و کیفیت خدمات در این ناوگان از اهمیت خاصی برخوردار بوده که مورد توجه قرار گرفته و گاهی هم مورد غفلت قرار می گیرد.

تیران یکی از شهرهای استان اصفهان است که مسئولان شهری بر حوزه حمل و نقل توجه کرده و نگاه خاصی برای توسعه این عرصه داشته اند و تقویت این عرصه هم توسط مردم مطالبه می شود.

توسعه حمل و نقل عمومی منجر به کاهش هزینه های تحمیلی به مردم و یک فرصت برای اقتصاد خانوارهای شهری بوده و توانسته رضایت عمومی را جلب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر حمل و نقل عمومی در اقتصاد شهری تیران

تأثیر حمل و نقل عمومی در اقتصاد شهری تیران