مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:162023-02-07اقتصادي

تعیین تکلیف 252 دستگاه خودروی توقیف شده در خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی دهقانی رییس کل دادگستری استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف خودروهای توقیف شده مربوط به پرونده های مواد مخدر، با پیگیری و اقدامات لازم، 252 دستگاه خودروی توقیف شده در پارکینگ های استان مرتبط با این موضوع اعم از سبک و سنگین، تعیین تکلیف شدند که وجه حاصل از فروش خودروهای به مزایده گذاشته شده مبلغ 242 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: همچنین پیرو دستور رییس قوه قضاییه برای تسریع در تعیین تکلیف اموال توقیفی و متعاقب آن بخشنامه دادستان کل کشور، مقرر شد در راستای اجرای ماده 215 قانون مجازات اسلامی و به منظور جلوگیری از تضییع و تخریب وسایل نقلیه توقیفی در پرونده های مواد مخدر که بیش از سه ماه از توقیف آنها گذشته باشد، اقدامات مقتضی معمول شود که در این خصوص جلسه کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار و تصمیمات مناسب اتخاذ شد.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: در این جلسه مقرر شد کلیه خودروهای توقیفی قبل از سال 1399، تا پایان سال جاری تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: نظارت میدانی و بازرسی از پارکینگ ها و انبارهای اموال توقیفی در شهرستان ها در راستای حفظ و حراست از بیت المال و تعیین تکلیف به موقع اموال، یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 252 دستگاه خودروی توقیف شده در خوزستان

تعیین تکلیف 252 دستگاه خودروی توقیف شده در خوزستان