مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-07ورزشي

شرایط جوی تهران کمانداران را راهی ماهشهر کرد


اردونشینان تیم ملی تیروکمان که برای حضور در مرحله نخست کاپ 2023 آسیا آماده می شوند به دلیل شرایط جوی تهران از روز چهارشنبه تمرینات شان را در ماهشهر پیگیری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از اتمام اردوی آماده سازی در کیش و طی دو هفته گذشته، اردونشینان تیم ملی تیر و کمان در هر دو بخش ریکرو و کامپوند مردان و بانوان در تهران و محل سایت تیروکمان آزادی پیگیر تمرینات شان بودند این در حالی است که به خاطر شرایط جوی پایتخت و سرد بودن هوا، آنها را ملزم به حضور بیشتر در سالن کرده بود.

این شرایط تمرینی و دور بودن از فضای باز و عدم بازدهی لازم از تمرینات، مورد رضایت کادر فنی تیم ملی تیر و کمان نبود به همین دلیل جابه جایی دوباره محل اردو در برنامه قرار گرفت و اینبار ماهشهر به عنوان محل پیگیری تمرینات اردونشیان انتخاب شد.

به همین منظور 16 کماندار ریکرو و کامپوند راهی ماهشهر شدند تا از روز چهارشنبه تمرینات شان در این شهر و زیر نظر سونگ چیل هونگ کره ای و دستیاران ایرانی اش دنبال کنند.

رضا شبانی، محمد حسین گلشنی، نیما نادری، ارشک فاضل، مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، رویا نوریان، مهتا عبدالهی (ریکرو) همراه با محمد صالح پالیزبان، آرمین پاکزاد، محمد معدن دار، میلاد رشیدی، گیسا بایبوردی، حانیه اسلامی، پریسا سپاهانی، بیتا عاشق زاده (کامپوند)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جوی تهران کمانداران را راهی ماهشهر کرد

شرایط جوی تهران کمانداران را راهی ماهشهر کرد