مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-07سياسي

چمران: در صورت وقوع زلزله در تهران در بافت های فرسوده خرابی های فراوانی داریم


رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم مقاوم سازی ساختمان ها در شهرها و روستاهای کشور، گفت: در صورت وقوع زلزله در تهران در بافت های فرسوده خرابی های فراوانی خواهیم داشت.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم مقاوم سازی ساختمان ها در شهرها و روستاهای کشور، گفت: در صورت وقوع زلزله در تهران در بافت های فرسوده خرابی های فراوانی خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز یکصدوبیست وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز باید بررسی عوارض، بهای خدمات و لایحه بودجه را مورد بررسی قرار دهیم.

برذهمین اساس دستور کار دیگری نداریم تا بتوانیم همه موارد مربوط به عوارض و بهای خدمات را بررسی کنیم و پس از تصویب هرچه زودتر به فرمانداری تهران ارسال شود.

وی اضافه کرد: هرساله و همیشه این عوارض و بهای خدمات وجود داشته اما برای امسال براساس تصمیم وزارت کشور اسامی و جداول این موضوع تغییراتی داشته که البته برای شورا تفاوتی نمی کند روش تغییر کرده، اما تصمیم خاصی وجود ندارد به شکلی که در برخی موارد پنج درصد بیشتر اضافه نشده و در برخی موارد دیگر در حد تورم سالیانه اضافه شده ولی به صورت کلی اتفاق در تعیین عوارض بهای خدمات جدیدی رخ نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: در صورت وقوع زلزله در تهران در بافت های فرسوده خرابی های فراوانی داریم

چمران: در صورت وقوع زلزله در تهران در بافت های فرسوده خرابی های فراوانی داریم