مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-07سياسي

افتتاح 16 هزار و 100 طرح و ایجاد 48 هزار شغل توسط صندوق کارآفرینی امید


مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید در آیین طرح های اشتغالزایی از افتتاح 16 هزار و صد طرح و 48 هزار شغل در سراسر کشور خبر داد.

- ایسنا/تهران مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید در آیین طرح های اشتغالزایی از افتتاح 16 هزار و صد طرح و 48 هزار شغل در سراسر کشور خبر داد.

نعمت الله رضایی مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید، عصر دوشنبه 17 بهمن ماه در جمع خبرنگاران همزمان با ششمین روز از ایام دهه فجر اظهار کرد: حوزه فعالیت صندوق کارآفرینان امید طرح های خرد، کوچک متوسط و معیشت محور است پس طبیعی است که سیاست های صندوق قاعدتا باید همسو با این فعالیت و ماموریت در نظر گرفته شود و برای این منظور اولین کار این بود که امور را تسهیل کنیم و بتوانیم به یک سمت پیش برویم.

وی ادامه داد: حوزه فعالیت صندوق را محدود به یک بخش نکردیم و سه بخش عمده اقتصادی صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات حوزه هایی بودند که مورد حمایت صندوق قرار گرفتند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه این طرح ها به طور زنجیره ای و در راستای سیاست های دولت انتخاب شدند، تشریح کرد: تمام طرح هایی که صندوق مورد حمایت قرار داده است بلااستثنا از طریق دستگاه اجرایی و از طریق شورای برنامه ریزی توسعه استان و همچنین کارگروه اشتغال سرمایه گذاری مورد حمایت قرار گرفته است یعنی کاملا به صورت زنجیره ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 16 هزار و 100 طرح و ایجاد 48 هزار شغل توسط صندوق کارآفرینی امید

افتتاح 16 هزار و 100 طرح و ایجاد 48 هزار شغل توسط صندوق کارآفرینی امید