مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-07اقتصادي

انتظار دریافت تسهیلات بانک توسعه اسلامی برای اجرای فاضلاب 5 شهرمازندران


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب مازندران با اشاره به اینکه میانگین جمع آوری فاضلاب شهری استان درمقایسه با میانگین کشوری پایین است، گفت: انتظار مردم 5 شهرستان مازندران برای عملیاتی شدن اجرای فاضلاب شهری ازمحل تسهیلات بانک توسعه اسلامی بیش از 10 ساله شده است.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب مازندران با اشاره به اینکه میانگین جمع آوری فاضلاب شهری استان درمقایسه با میانگین کشوری پایین است، گفت: انتظار مردم 5 شهرستان مازندران برای عملیاتی شدن اجرای فاضلاب شهری ازمحل تسهیلات بانک توسعه اسلامی بیش از 10 ساله شده است.

بهزاد برارزاده در حاشیه افتتاح یک طرح توسعه آب رسانی در شهرستان آمل در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: همه پیگیری های اداری و رفع دغدغه های بانک توسعه اسلامی برای پرداخت تسهیلات ازسوی شرکت آبفای مازندران و کشور انجام شده و آنها هم منتظر درخواست ضمانت از بانک مرکزی ایران برای واریز تسهیلات به ایران هستند.

وی میزان تسهیلات درخواستی مازندران برای اجرای طرح فاضلاب در این استان را حدود 265 میلیون یورو اعلام کرد و ادامه داد: در سفرهفته گذشته وزیراقتصاد ودارایی به شهرستان بابل، موضوع ضمانت بانک مرکزی ایران به بانک توسعه اسلامی برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز آبفای مازندران مطرح و وزیراقتصاد و دارایی نیز برای کارگشای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار دریافت تسهیلات بانک توسعه اسلامی برای اجرای فاضلاب 5 شهرمازندران

انتظار دریافت تسهیلات بانک توسعه اسلامی برای اجرای فاضلاب 5 شهرمازندران