مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-07سياسي

آزادسازی 62 زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت دهه فجر در زنجان


همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر از محل کمک های ستاد دیه استان و مردم خیر استان، در مراسمی تعداد 62 زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری زنجان گفت: همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر از محل کمک های ستاد دیه استان و مردم خیر استان، در مراسمی تعداد 62 زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی شامگاه روز گذشته (17 بهمن ماه) ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تسلیت وفات اسوه صبر، شجاعت و ایمان، حضرت زینب (س)، اظهار کرد: انقلاب اسلامی پدیده ای بسیار مبارک و بی بدیلی است و هیچ انقلابی در تاریخ سراغ نداریم که به عظمت انقلاب اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه زندان و قوه قضاییه اقدامات صورت گرفته قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست، گفت: باید قدردان این انقلاب و خون شهدا باشیم.

رییس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به اینکه هر سال دو مرتبه بازدید دسته جمعی و دیدار چهره به چهره با زندانیان استان برگزار می شود که در ایام الله دهه فجر یک روز از این ایام مبارک اختصاص به دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی و قضات استان با زندانیان و بازدید از زندان داشت، افزود: امیدوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 62 زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت دهه فجر در زنجان

آزادسازی 62 زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت دهه فجر در زنجان