مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 23:552023-02-06سياسي

دولت مشکل خوزستان را مشکل همه کشور می داند


حل مشکلات خوزستان جزو دغدغه های اصلی دولت است چرا که مسئله خوزستان مسئله کل کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بهادری جهرمی دوشنبه شب در آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مرکز علمی - فرهنگی امام حسین (ع) اهواز برگزار شد، تأکید کرد: حل مشکلات خوزستان جزو دغدغه های اصلی دولت است چرا که مسئله خوزستان مسئله کل کشور است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت و مردم می دانند که اگر امروز امنیت، آبادی و آبادانی وجود دارد از استقامت مردم خوزستان است، گفت: نگاه دولت به مسئله و مشکلات خوزستان نگاه محلی نیست و مشکل خوزستان را صرفاً مشکل خوزستان نمی داند بلکه مشکل کل کشور می داند.

وی با تأکید بر اینکه نبود آب در خوزستان فقط کشاورزی و امرارمعاش مردم این استان را دچار مشکل نمی کند، اضافه کرد: اگر آب نباشد کشت ایران دچار مشکل می شود چرا که اگر گندم استان خوزستان نباشد، امنیت غذایی کل کشور دچار مشکل می شود.

سخنگوی دولت بیان کرد: مشکل کم آبی خوزستان از طریق تعاملات کشوری و بین المللی با کشورهای ترکیه و عراق و از طریق تعدیل های آب داخلی به روش های مختلف پیش بینی شده و همچنین از طریق ارتقای بهره وری در مصرف آب پیگیری شده است چرا که دغدغه اصلی دولت رفع مشکلات آب استان است و با جدیت و سرعت و قوت این مسیر را پیش می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مشکل خوزستان را مشکل همه کشور می داند

دولت مشکل خوزستان را مشکل همه کشور می داند