مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 19:202023-02-06اقتصادي

افتتاح بهسازی 145 واحد مسکن روستایی در شهرستان همدان


در شمشمین روز از دهه فجر افتتاح بهسازی 145 واحد مسکن روستایی در شهرستان همدان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز و در ششمین روز از دهه فجر چندین پروژه عمرانی با حضور معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار، سرپرست فرمانداری همدان و تنی چند از مسوولان به بهره برداری رسید.

افتتاح 145 واحد مسکن بهسازی شده روستایی در شهرستان همدان یکی از این پروژه ها بود که سرپرست فرمانداری همدان در آیین گفت: 145 واحد مسکونی روستایی با اعطای 145 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و 435 میلیارد ریال آورده شخصی توسط متقاضیان در سطح شهرستان احداث شد.

مسلم مخفی افزود: در سال جاری یک هزار و 930 فقره تسهیلات 200 میلیون تومانی با اعتبار 386 هزار میلیارد تومان جهت بهسازی مسکن های روستایی شهرستان همدان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده که تاکنون یک هزار و 331 فقره به سیستم بانکی معرفی و 450 فقره در مرحله عقد قرارداد است.

وی اضافه کرد: تامین مسکن از جمله دغدغه های دولت سیزدهم است که در مرکز استان نیز با توجه به حجم قابل توجه تقاضای مسکن انباشته شده از سال های قبل مدیران استان با جدیت به دنبال رفع مشکلات مردم در این بخش هستند.

طرح توسعه و تامین آب شرب روستای وفرجین به بهره برداری رسید بهره برداری از طرح توسعه و تامین آب شرب روستای وفرجین در بخش مرکزی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بهسازی 145 واحد مسکن روستایی در شهرستان همدان

افتتاح بهسازی 145 واحد مسکن روستایی در شهرستان همدان