مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 18:302023-02-06دانش

همایش فرهنگی مربیان ورزشی در قزوین برگزار شد


همایش فرهنگی مربیان ورزشی و دومین جشنواره تکریم از الگوهای برتر عفاف و حجاب ورزشی در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش فرهنگی مربیان ورزشی و دومین جشنواره تکریم از الگوهای برتر عفاف و حجاب ورزشی امروز دوشنبه هفدهم بهمن ماه با حضور بیش از دویست مربی ورزشی در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

در این همایش عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: مربیان ورزشی پهلوان پرورند و می آموزند که هرچه سکو بالاتر باشد ورزشکار سربه زیرتر خواهد شد.

وی خطاب به مربیان عنوان کرد: آنچه به ورزشکار می آموزید آمادگی برای ورود به جامعه است، کار مربی صرفا کار تخصصی ورزشی نیست بلکه پس از کشف استعداد و پرورش جسمی، اولویت با هویت دادن به ورزشکار است که در هر جایگاهی قرار گرفت خاک ایران را ناموس خود دانسته و به هویت خود در جوامع بین المللی افتخار کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: ورزشکاران سفیران فرهنگی ایران در مجامع بین المللی هستند؛ از مربیان توقع داریم ملی پوش ساز و قهرمان پرور عمل کنند چون اثرگذاری مربی از جامعه و خانواده بالاتر است.

وی خاطرنشان کرد: استان قزوین با تعداد مربیانی که در عرصه ملی پرورش داده در بین تمامی استان ها رتبه دار است و در حال حاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش فرهنگی مربیان ورزشی در قزوین برگزار شد

همایش فرهنگی مربیان ورزشی در قزوین برگزار شد