مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-06سياسي

برهم زدن نظم استعماری جهان سلطه در منطقه از دستاوردهای انقلاب است


برهم زدن نظم استعماری جهان سلطه در منطقه و فراهم آوردن خروج خفت بار از خاورمیانه از دستاوردهای ماندگار و مهم انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا امام پناهی عصر دوشنبه در همایش ایران استوار، 44 سال افتخار که در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد ضمن تسلیت وفات حضرت زینب (س) اظهار کرد: با الگوگیری از سفیران نهضت کربلا، امروز نیازمند کسانی هستیم که با بررسی علل وقوع انقلاب مقایسه دوران گذشته و امروز و دستاوردهای 44 ساله نظام مقدس اسلامی را تبیین کنند.

امام پناهی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز از ژاندارم 44 سال پیش و محافظ منافع غرب، به ایرانی مدافع منافع ملی و اثرگذار در روابط بین المللی و منطقه ای تبدیل شده ایم، افزود: از مهمترین و ماندگارترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و در عین حال دردناک ترین آنها برای غرب، برهم زدن نظم استعماری جهان سلطه در منطقه و فراهم آوردن زمینه خروج خفت بار و دائمی آن از خاورمیانه است.

وی با اشاره به تهیه و انتشار مطالب گزینشی، بزرگنمایی کمبودها و حذف دستاوردهای درخشان فرزندان ایران اسلامی در حوزه های گوناگون از سوی مافیای رسانه ای غرب، گفت: خود این کشورها با مشکلات بسیار بیشتر و بزرگ تری در درون مرزهای خود مواجه اند و دستاوردهای جمهوری اسلامی در زمینه رفع کمبودها و رساندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برهم زدن نظم استعماری جهان سلطه در منطقه از دستاوردهای انقلاب است

برهم زدن نظم استعماری جهان سلطه در منطقه از دستاوردهای انقلاب است