مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:102023-02-06فرهنگي

چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر علی رغم همه مخالفت ها با قوت مسیر خود را دنبال می کند


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امسال نیز جشنواره فیلم فجر علی رغم همه کارشکنی ها و مخالفت ها مسیر خود را با قدرت و قوت طی کرده و سدهای خیالی را پشت سر گذاشته است و به سمت تعالی و پیشرفت حرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی تمنایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صبح امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر اصفهان که در گلستان شهدای اصفهان با حضور جمعی از اصحاب رسانه و هنرمندان و مسوولان شهری و استانی برگزار شد، اظهار داشت: در چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ششمین روز از ایام دهه فجر با بهره گیری از انفاس قدسیه شهدای معظم انقلاب اسلامی سیزدهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان را آغاز می کنیم.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم فجر در مسیر چهل ویک دوره برگزاری خود، با فراز و فرودهایی روبه رو بوده است اما هیچ گاه این مسیر متوقف نشده و با حضور پرشور هنرمندان و اصحاب سینما به راه خود ادامه داده است.

تمنایی تصریح کرد: امسال نیز جشنواره علی رغم همه کارشکنی ها و مخالفت ها مسیر خود را با قدرت و قوت طی کرده و سدهای خیالی را پشت سر گذاشته است و به سمت تعالی و پیشرفت حرکت می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: ما امروز در کنار مزار شهدا گردهم آمدیم تا با بهره گیری از ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر علی رغم همه مخالفت ها با قوت مسیر خود را دنبال می کند

چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر علی رغم همه مخالفت ها با قوت مسیر خود را دنبال می کند