مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:102023-02-06سياسي

افزایش فعالانه کرسی های آزاداندیشی دانشجویان


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برنامه ریزی برای افزایش فعالانه کرسی های آزاد اندیشی دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

- محمدحسین انباردار دوشنبه 17 بهمن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه مبارک فجر و قدردانی از اصحاب رسانه در همکاری با مجموعه سلامت گفت: یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی، توسعه فرهنگی بوده که در مراکز دانشگاهی با محوریت اسلامی سازی دانشگاه ها مطرح بوده است.

او از فعالیت 30 کانون دانشجویی، 41 انجمن علمی تخصصی و 6 تشکل و هیئت مذهبی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد و افزود: با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، کرسی های آزاداندیشی دانشجویان به نحو فعالانه تری در حال افزایش است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از برنامه های اخیر این معاونت را برگزاری مراسم بزرگ اعتکاف عنوان و اضافه کرد: این آیین معنوی هم اکنون با شرکت 250 دانشجوی دانشگاه در حال برگزاری است.

انباردار همچنین با اشاره به ظرفیت بالای اردوهای راهیان نور این دانشگاه، افزود: امسال نیز دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز در قالب تیم های اساتید، کارکنان و دانشجویان با حضور در این اردوی فرهنگی، در این برنامه فرهنگی مشارکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فعالانه کرسی های آزاداندیشی دانشجویان

افزایش فعالانه کرسی های آزاداندیشی دانشجویان