مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-06پزشكي

کشف بیش از 73 میلیارد ریال کالاهای قاچاق سلامت محور در فارس


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در یک سال گذشته بیش از 73 میلیارد ریال کالای قاچاق سلامت محور در فارس کشف و معدوم شده است.

- ایسنا/فارس معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در یک سال گذشته بیش از 73 میلیارد ریال کالای قاچاق سلامت محور در فارس کشف و معدوم شده است.

محمدجواد راعی دوشنبه 17 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح تولید و توزیع نان کامل در شیراز، گفت: توزیع نان کامل از شانزدهم بهمن در 17 نانوایی شیراز به صورت آزمایشی آغاز شده است و به مدت 10 روز، از ساعت 9 تا 10 و 30 دقیقه صبح، با استفاده از آرد یارانه ای ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه تهیه نان کامل سخت تر و نیازمند زمان پخت بیشتر، زمان تخمیر بیشتر و هزینه کارگری بیشتر است، افزود: بر همین اساس قیمت نان کامل بسیار بیشتر خواهد بود، اما با حمایت مسئولان فارس تلاش شده که این نان با قیمت مناسب در اختیار مردم شهر شیراز قرار گیرد.

راعی درباره مزایای مصرف نان کامل به کاهش کلسترول، پیشگیری از ابتلا به سرطان ها، کاهش خطر سکته های قلبی، کاهش خطر استرس اکسیداتیو و در نتیجه کاهش خطر بیماری های قلبی-عروقی، کاهش دیابت نوع 2، کاهش چاقی و کاهش خطر مرگ و میر اشاره و ابراز امیدواری کرد تا این طرح در سراسر کشور نیز توسعه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 73 میلیارد ریال کالاهای قاچاق سلامت محور در فارس

کشف بیش از 73 میلیارد ریال کالاهای قاچاق سلامت محور در فارس