مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-06فرهنگي

برگزاری جشنواره«لبخند سرعین»/رویدادهای فرهنگی و سینمایی متنوع بود


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره فرهنگی و هنری «لبخند سرعین» در شهر توریستی سرعین شروع به کار کرد.

- اردبیل - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره فرهنگی و هنری لبخند سرعین در شهر توریستی سرعین شروع به کار کرد.

سعید نوریان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در کنار برگزاری این جشنواره در ایام الله دهه فجر برنامه های متنوع دیگری در واحد هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد تا علاقمندان از این برنامه ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اختتامیه جشنواره استانی نمایش یک نفره نقشینه با حضور 8 گروه نمایشی برگزار شد، خاطرنشان کرد: از منتخبان این جشنواره در اردبیل تجلیل به عمل آمد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: جشنواره تئاتر مرزداران در بیله سوار برگزار می شود و قرار است از آثار برتر نمایشی نیز در این جشنواره تجلیلی شایسته انجام شود.

نوریان با بیان اینکه جشنواره هنرهای تجسمی نیز تا 28 بهمن ماه در مجتمع فدک در حال برگزاری است، گفت: 30 اثر از هنرمندان رشته تجسمی در این رویداد آثار خود را در معرض دید قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره«لبخند سرعین»/رویدادهای فرهنگی و سینمایی متنوع بود

برگزاری جشنواره«لبخند سرعین»/رویدادهای فرهنگی و سینمایی متنوع بود