مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-06فرهنگي

«چرا گریه نمی کنی؟»؛ هیاهوی بسیار برای هیچ!


دومین ساخته علیرضا معتمدی با عنوان «چرا گریه نمی کنی؟» از آثار حاضر در بخش سودای سیمرغ چهل ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر نه تنها چند قدم رو به عقب نسبت به نخستین تجربه این سینماگر (فیلم رضا) به شمار می رود که در نهایت آمیزه ای از کلاژهای تصویری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس؛ هم زمان با اعلام اسامی فیلم های حاضر در بخش سودای سیمرغ چهل ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شاید یکی از امیدوارکننده ترین مؤلفه های آثار حاضر سهم بالای فیلم اولی ها در جشنواره سینمایی فجر و سینمای معاصر کشورمان باشد و این خود نشان دهنده حضور نفس های تازه و گام های جدید در حوزه رونق هرچه بیشتر هنر هفتم کشورمان به شمار می رود.

همچنین در میان 24 فیلم حاضر در جشنواره امسال؛ سه کارگردان نیز دومین تجربه سینمایی خود را پشت سر می گذارند که از که یکی از آن ها به جدیدترین ساخته علیرضا معتمدی به نام چرا گریه نمی کنی؟ بازمی گردد.

اثری که هم زمان با چهارمین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر در گام چهل ویکم در سالن سینمایی اصحاب رسانه به نمایش درآمد و با وجود غیبت تمامی عوامل در نشست خبری برای پاسخ گویی به سوالات متعدد مطرح شده از سوی منتقدان و خبرنگاران؛ تهیه کننده این اثر نیز تنها نگاه فنی و حرفه ای خود در مقام سرمایه گذاری و تهیه کنندگی در این فیلم را پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چرا گریه نمی کنی؟»؛ هیاهوی بسیار برای هیچ!

«چرا گریه نمی کنی؟»؛ هیاهوی بسیار برای هیچ!