مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-06اجتماعي

پارک ملی تندوره یکی از پویاترین و غنی ترین زیستگاه های پلنگ در کشور است


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از پارک ملی تندوره به عنوان یکی از پویاترین و غنی ترین زیستگاه های گونه جانوری پلنگ در کشور یاد کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از پارک ملی تندوره به عنوان یکی از پویاترین و غنی ترین زیستگاه های گونه جانوری پلنگ در کشور یاد کرد.

مهدی اله پور روز دوشنبه، 17 بهمن، در افتتاح سه طرح محیط زیستی در شهرستان درگز گفت: بنای حفظ محیط زیست بر پایه آموزش جوامع محلی و به خصوص نوجوانان و جوانان است.

وی با بیان اینکه این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال از محل استانی افتتاح شده و به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: این سه پروژه شامل راه اندازی سالن آموزشی و موزه حیات وحش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، بهسازی ساختمان جدید محیط بانی بابانهستان و عملیات آب رسانی پارک ملی تندوره است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: موزه حیات وحش این شهرستان در راستای آموزش و ارتقاء فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست برای بهره مندی از جامعه هدف، علاقه مندان و شهروندان درگزی به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به بهره برداری از عملیات آب رسانی پارک ملی تندوره به طول چهار کیلومتر گفت: بنای حفظ محیط زیست بر پایه آموزش جوامع محلی و به خصوص نوجوانان و جوانان است که این موضوع در قال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک ملی تندوره یکی از پویاترین و غنی ترین زیستگاه های پلنگ در کشور است

پارک ملی تندوره یکی از پویاترین و غنی ترین زیستگاه های پلنگ در کشور است