مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-06سياسي

620 خانه محیط زیست در کشور راه اندازی شده است


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی 620 خانه محط زیست در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نورالله مرادی بعدازظهر دوشنبه در افتتاح خانه محیط زیست زیست در بابلسر آموزش محیط زیست و مشارکت های مردم را دو رکن اساسی برای حفاظت از محیط زیست یاد کرد و گفت: اصل 50 قانون اساسی اصلی مترقی و یکی از پیشروترین قانون در حوزه محیط زیست است.

وی با اظهار اینکه محیط زیست امری بین نسلی به شمار می رود و تخریب آن جرم است، بر لزوم فراهم کردن زمینه برای بهره گیری نسل ها از محیط زیست تاکید کرد و گفت: تحقق اصل 50 قانون اساسی از اهداف و برنامه های خانه محیط زیست است.

وی با عنوان اینکه بسترهای هم اندیشی و گفتگو در حوزه محیط زیست وجود نداشته است، گفت: یکی از کارهای دولت سیزدهم استفاده از ظرفیت های مردمی برای حفظ محیط زیست است.

مرادی یادآور شد: اولین شرط داشتن فضا و خانه محیط زیست است از این رو خانه های محیط زیست از چندماه پیش شروع به کار کرده است و تاکنون 620 خانه راه اندازی شده است.

معاون آموزش مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: باید شرایطی فراهم کنیم تا در طرح های توسعه ای، پیوست محیط زیستی مدنظر قرار گیرد زیرا اگر محیط زیست و حیات وحش از بین رود، قابل جایگزین نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

620 خانه محیط زیست در کشور راه اندازی شده است

620 خانه محیط زیست در کشور راه اندازی شده است