مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-06اقتصادي

افتتاح 3 طرح محیط زیستی در زیستگاه پلنگ ایرانی


همزمان با ایام دهه مبارک فجر سه طرح محیط زیستی در شهرستان درگز، زیستگاه پلنگ ایران با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مهدی اله پور اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر سه طرح محیط زیستی در شهرستان درگز، زیستگاه پلنگ ایران با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال  افتتاح شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: با توجه به ساختار ارزشمند زیست محیطی شهرستان درگز و وجود پارک ملی تندوره در این شهرستان، سه طرح و پروژه در قالب توسعه ای و حفاظتی همزمان با دهه مبارک فجر امسال افتتاح شد.

مهدی اله پور افزود: این سه پروژه شامل راه اندازی سالن آموزشی و موزه حیات وحش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان در راستای آموزش و ارتقای فرهنگ سازی محیط زیست به جهت بهره مندی از جامعه هدف، علاقه مندان و شهروندان شهرستان درگز مورد استفاده خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین اقدامات حفاظتی و بهسازی ساختمان جدید محیط بانی بابانهستان و عملیات آبرسانی پارک ملی تندوره به طول چهار کیلومتر به بهره برداری رسید.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با تاکید بر آموزش و فرهنگ سازی گفت: بنای حفظ محیط زیست بر پایه آموزش جوامع محلی و بخصوص نوجوانان و جوانان می باشد که این امر در قالب خانه محیط زیست در تمامی شهرستان های استان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 طرح محیط زیستی در زیستگاه پلنگ ایرانی

افتتاح 3 طرح محیط زیستی در زیستگاه پلنگ ایرانی