مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-06سياسي

افتتاح خانه گوهر و سنگ در بیرجند


همزمان با ششمین روز از دهه فجر، خانه گوهر و سنگ شهر بیرجند با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار، شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر بیرجند افتتاح شد.

- خانه گوهر و سنگ یکی از خانه محله های شهر بیرجند است که با همت شهرداری بیرجند در راستای حمایت از هنرمندان بومی، مشاغل خرد و صنایع دستی،کاهش آسیب اجتماعی و حمایت از زنان سرپرست خانوار به بهره برداری رسید.

این خانه محله بعد از تعمیر و بهسازی به طور رایگان به مدت یک سال در اختیار سازمان های مردم نهاد قرار می گیرد تا در راستای ایجاد اشتغال خرد استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، امرو در آیین افتتاح این خانه با بیان اینکه فعالیت تمام مجموعه های مدیریت شهری در کیفیت زندگی مردم تأثیرگذار است، گفت: اکنون به دوران بلوغ و پختگی انقلاب اسلامی رسیده ایم؛ لذا در برابر این نعمت باید از فرصت خدمت بیشترین استفاده را ببریم و این مختص به یک دولت خاص نیست.

وی با بیان اینکه از هر فرصتی که برای خدمت به جامعه به دست آمده باید به بهترین شکل استفاده شود، تصریح کرد: ضمن استفاده از فرصت برای خدمت درست، باید با هم افزایی و بکارگیری همه توانمندی ها و تجربیات 44 سال گذشته انقلاب اسلامی دقیق تر و جدی تر در مسیر توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه گوهر و سنگ در بیرجند

افتتاح خانه گوهر و سنگ در بیرجند