مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-06سياسي

بررسی ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب در نشست های تخصصی


همزمان با چهارمین سالگرد بیانیه گام دوم انقلاب، اندیشگاه بیانیه گام دوم با برگزاری سلسله نشست هایی ابعاد مختلف این بیانیه مهم را بررسی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با چهارمین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب، اندیشگاه بیانیه گام دوم با برگزاری سلسله نشست هایی به تبیین ابعاد مختلف و کمتر گفته شده این بیانیه پرداخته و مهم ترین موضوعات در این زمینه را با حضور کارشناسان و پژوهشگران مورد بررسی قرار داده است.

بررسی موضوع آینده دانشگاه و مسئله آزاداندیشی نخستین برنامه از سلسله جلسات تبیین و معرفی بیانیه گام دوم انقلاب، اختصاص به برگزاری جلسه ای با موضوع آینده دانشگاه ایرانی و مسأله آزاد اندیشی دارد.

در این نشست تخصصی محمدمهدی ذوالفقارزاده مدیر کل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مهدی فاتح راد عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف، محمدحسین ضمیریان معاون اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب و محمود عیسوی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی حضور داشته و با موضوع دانشگاه ایرانی سخن می گویند.

مهدی قلی زاده نیز دبیر این نشست خواهد بود.

مسئله شناسی فضای آزاداندیشی در دانشگاه و بررسی تحولات این فضا از جمله مهم ترین موضوعاتی است که در این جلسه مورد بررسی قرار می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب در نشست های تخصصی

بررسی ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب در نشست های تخصصی