مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:262023-02-06سياسي

ضرورت کار مداوم در جهاد تبیین/ وحدت کلمه؛ کلید ماندگاری انقلاب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح امروز در جلسه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی معلول عوامل مختلفی از جمله وحدت کلمه و تبعیت از رهبری و ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه وحدت کلمه برای ما سرمایه بسیار عظیمی است که نباید اختلاف و تفرقه در بین  نیروهای انقلاب وجود داشته باشد،گفت: باید ناخالصی ها و انگیزه های نفس ما را وادار به قدرت طلبی کند، و این مسأله ما را تهدید و از هم دور می کند که باید نسبت به این مسأئل هوشمندانه برخورد کنیم.

محمدی لایینی با اعلام اینکه برخی به دنبال حفظ پست و جایگاه خود هستند و در این راه از هر چیزی می گذرند،افزود: در صورتی که مومن در همه حال باید به دنبال خدا باشد و هدف نخست این است که باید پای کار خدا باشیم که در این صورت، خداوند همراه ما خواهد بود.

وی در پاسخ به مطالبه یکی از بانوان درباره مسأله حجاب و عفاف با تأکید بر اینکه باید این واجب دینی را واقعا جدی بگیریم، خاطرنشان کرد: در برخورد با بی حجابی در مرحله نخست در اماکن، نهادها، دستگاه ها و اصناف باید پای کار بیایند و همه باید قرص و محکم بایستند .

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید ضوابط رعایت شود، اظهار کرد: ترویج  و توجه به عفاف و حجاب حوزه آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کار مداوم در جهاد تبیین/ وحدت کلمه؛ کلید ماندگاری انقلاب است

ضرورت کار مداوم در جهاد تبیین/ وحدت کلمه؛ کلید ماندگاری انقلاب است