مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-06اقتصادي

144 میلیون نسخه الکترونیک ثبت شد/ راه اندازی سامانه نظام ارجاع در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی ناصحی روز دوشنبه در تشریح دستاورد های بیمه سلامت که در محل سازمان برگزار شد، افزود: ماهانه 9 و نیم نسخه الکترونیک در سازمان بیمه سلامت صادر می شود و 98 درصد نسخ تمام الکترونیک است؛ - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: 144 میلیون نسخه بصورت تمام الکترونیک ثبت شده و تمام دارو های مصرفی، خدمات آزمایشگاهی، توانبخشی و سایر امور بصورت تفکیک شده در سیستم الکترونیک وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی ناصحی روز دوشنبه در تشریح دستاورد های بیمه سلامت که در محل سازمان برگزار شد، افزود: ماهانه 9 و نیم نسخه الکترونیک در سازمان بیمه سلامت صادر می شود و 98 درصد نسخ تمام الکترونیک است؛ 29 هزار و 648 پزشک در سال نسخه کاغذی و تمام الکترونیک نوشتند و همکاری جامعه پزشکی در این زمینه خوب بوده است.

وی اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت بر اساس تکالیفی که دارد، یک سازمان حمایتی است؛ پوشش همگانی جمعیت، پوشش خدماتی که در حوزه سلامت ارایه می شود و تامین منابع سلامت از ابعاد فعالیت های این سازمان است.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت بین 177 وزارتخانه رتبه هشتم را در سال گذشته کسب کرده و در بحث ارزیابی عملکرد ها نیز امسال رتبه اول در شاخص های اداری، مالی و فنی در حوزه وزارت بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

144 میلیون نسخه الکترونیک ثبت شد/ راه اندازی سامانه نظام ارجاع در کشور

144 میلیون نسخه الکترونیک ثبت شد/ راه اندازی سامانه نظام ارجاع در کشور