مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-06سياسي

از نظرات فعالان بخش کشاورزی در سند الگوی کشت استقبال می کنیم


معاون وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اینکه سند الگوی کشت سند بسته نیست از کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی خواست که اگر پیشنهاد یا اصلاحاتی در خصوص این سند دارند با استانداران در میان بگذارند.

- معاون وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اینکه سند الگوی کشت سند بسته نیست از کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی خواست که اگر پیشنهاد یا اصلاحاتی در خصوص این سند دارند با استانداران در میان بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجتبی خیام نکویی در نشست خبری که به مناسبت بزرگداشت دهه فجر برگزار شد در پاسخ به این سوال که کشاورزان و دست اندارکاران بخش کشاورزی می گویند که در تدوین سند الگوی کشت نظر آنها دخیل نشده و الگوی کشت دستوری و از بالا به پایین تدوین شده است، گفت: در تدوین سند الگوی کشت از فعالان بخش کشاورزی نظر خواهی شده است ولی امکان اینکه در بازه کوتاه استان به استان نظرسنجی شود، وجود نداشت.

وی ادامه داد: سند الگوی کشت در اختیار استانداران قرار گرفته است و این قابلیت وجود دارد که کشاورزان و فعالان پیشنهادات و اصلاحات مدنظر خود را مطرح کنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سند بر مبنای نیاز کشور تدوین شده است و پیش بینی کردیم که با اجرای آن در بیش از 90 درصد محصولات راهبردی به خودکفایی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نظرات فعالان بخش کشاورزی در سند الگوی کشت استقبال می کنیم

از نظرات فعالان بخش کشاورزی در سند الگوی کشت استقبال می کنیم