مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-06اجتماعي

شکارچیان متخلف حق مانور در اراضی حفاظتی اردبیل را ندارند


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: شکارچیان متخلف و غیرمجاز حق تردد و مانور در اراضی تحت حفاظت محیط زیست را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قاسم پور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در مجموع 27 درصد مساحت استان اردبیل منطقه حفاظت شده و شکار ممنوع است و شکارچیان حق تردد و مانور در این مناطق حفاظتی را ندارند.

وی با اشاره به اینکه حافظان محیط زیست و محیط بانان با تمام توان جلوی شکار غیرمجاز را می گیرند، خاطرنشان کرد: در چهار ماه اخیر 75 قبضه اسلحه از شکارچیان متخلف کشف و ضبط شده و طبق قانون با آنها برخورد می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با بیان اینکه شکارچیان حین شکار غیرمجاز دستگیر شده و ابزار و ادوات شکار آنها ضبط شده است، گفت: از این تعداد 16 قبضه اسلحه غیرمجاز و 59 قبضه اسلحه نیز مجاز بوده است.

قاسم پور افزود: همچنین در این مدت با انجام گشت های مستمر و اقدامات پیشگیرانه در مناطق حفاظت شده و آزاد استان از 42 مورد صید و شکار غیرمجاز ممانعت بعمل آمده است.

وی با بیان اینکه برخورد با متخلفان صید و شکار یکی از اولویت های اداره کل محیط زیست استان اردبیل است، گفت: در چهار ماه اخیر در مجموع 115 متخلف در حوزه های مختلف زیست محیطی در استان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان متخلف حق مانور در اراضی حفاظتی اردبیل را ندارند

شکارچیان متخلف حق مانور در اراضی حفاظتی اردبیل را ندارند