مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-06سياسي

انتقاد نماینده خوی از فرسودگی سازوکار مدیریت بحران در کشور


نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: سازوکارهای مدیریت بحران در کشور فرسوده شده است و هنوز نتوانسته ایم پدافند غیر عامل را به عنوان محور اصلی توسعه مورد توجه قرار دهیم.

- نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: سازوکارهای مدیریت بحران در کشور فرسوده شده است و هنوز نتوانسته ایم پدافند غیر عامل را به عنوان محور اصلی توسعه مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل نجف زاده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه (17بهمن) مجلس شورای اسلامی گفت: از سال 98 تا الان زمین لرزه های حوزه انتخابیه و زمین لرزه 5.

9 ریشتری گسل مرکزی خوی تاب و توان مردم شهرستان را ربوده است.

فرزندان این سرزمین ماه هاست از ترس زلزله های سنگین تر خواب راحت ندارند و بارها در مجلس از شرایط ناپایدار محیط زیست کشور در بحران آب، دریاچه ارومیه و فعالیت گسل ها و سیل ها صحبت کردم و شرط حکمرانی خردمندانه و حکمت ورز را حفظ شرایط پایدار زیست محیطی اعلام کرده ام، اما دریغ از توجه به اینکه فرونشست زمین در این سرزمین طغیان می کند و دریغ از توجه به اینکه اگر منابع آبی را مدیریت نکنیم دشت های این سرزمین به تدریج خشک خواهند شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فلات ایران در مسیر گسل های عمیق و فعال قرار دارد و باید ساختمان های مردم را بر اساس تکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده خوی از فرسودگی سازوکار مدیریت بحران در کشور

انتقاد نماینده خوی از فرسودگی سازوکار مدیریت بحران در کشور