مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-06سياسي

آمادگی 58 مرکز اقامتی برای پذیرش مسافران نوروزی در کردستان


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان گفت: در حال حاضر 58 مرکز اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمان پذیر و 37 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان با ظرفیت اسکان بیش از پنج هزار نفر در شبانه روز فعال است.

- ایسنا/کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان گفت: در حال حاضر 58 مرکز اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمان پذیر و 37 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان با ظرفیت اسکان بیش از پنج هزار نفر در شبانه روز فعال است.

آرمان وطن دوست، امروز (17 بهمن) در اولین جلسه کمیته اسکان، نظارت و آمار اجرایی خدمات سفر استان که با حضور نمایندگانی از دستگاه های عضو این کمیته در سنندج برگزار شد؛ با تأکید بر پایش دقیق آمار اسکان، نظارت، تردد و.

مسافران و گردشگران نوروزی در استان گفت: آمار و اطلاعات مربوط به گردشگران نوروزی در سطح استان باید توسط اعضای کمیته تخصصی اسکان و نظارت روزانه به دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر ارائه شود.

وی عنوان کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز، ضروری است تا اقدامات متناسب با این ماه برای گردشگرانی که به استان وارد می شوند صورت بگیرد و تمام دستگاه های عضو در کمیته های مختلف به این موضوع توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 58 مرکز اقامتی برای پذیرش مسافران نوروزی در کردستان

آمادگی 58 مرکز اقامتی برای پذیرش مسافران نوروزی در کردستان