مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-06سياسي

تقوی: با صراحت اعلام می کنیم غرب گرایان دیگر روی کار نخواهند آمد


یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «برای آینده ایران و روی کار آمدن غرب گرایان امید بسته بودند اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم و مجلس یازدهم امیدشان ناامید شد»، - یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای آینده ایران و روی کار آمدن غرب گرایان امید بسته بودند اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم و مجلس یازدهم امیدشان ناامید شد ، تاکید کرد: با صراحت اعلام می کنیم غرب گرایان دیگر روی کار نخواهند آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدرضا تقوی نماینده تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه 17 بهمن 1401 مجلس در تذکری گفت: از عفو حکیمانه و پدرانه رهبر انقلاب به مناسبت ایام دهه فجر که شادی سالگرد پیروزی انقلاب را دو چندان کرد تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: سخنان جامع مقام معظم رهبری در دیدار با فعالان اقتصادی نکته های مهمی را متذکر شدند؛ در این زمینه به هیئت رییسه تذکر می دهم بخش هایی که مجلس باید دنبال کند را، پیگیری کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به دولت های غربی اظهار کرد: دولت های غربی که در اغتشاشات اخیر به طور علنی وارد شدند و دست شان را به خون فرزندان ملت آلوده کردند، هشدار می دهیم تلاش های مذبوحانه خود را کنار بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقوی: با صراحت اعلام می کنیم غرب گرایان دیگر روی کار نخواهند آمد

تقوی: با صراحت اعلام می کنیم غرب گرایان دیگر روی کار نخواهند آمد