مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-06سياسي

اطمینان وزیر نفت برای جمع آوری مشعل ها تا پایان دولت


معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: بحث جمع آوری گازهای همراه یکی از مواردی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده است و در این زمینه امیدواریم طرح های در دست اجرا هرچه سریعتر به نتیجه برسند.

- در این خصوص وزیر نفت نیز این اطمینان را داده است تا با اهتمام انجام شده بتوانیم این موضوع را تا پایان دولت جمع آوری کنیم.

وحیدرضا زیدی فر در آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان که امروز، 17 بهمن ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بحث جمع آوری گازهای همراه یکی از مواردی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده است و در این زمینه امیدواریم طرح های در دست اجرا هرچه سریعتر به نتیجه برسند.

در این خصوص وزیر نفت نیز این اطمینان را داده است تا با اهتمام انجام شده بتوانیم این موضوع را تا پایان دولت جمع آوری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بحث ال ان جی بحث سابقه داری در صنعت نفت است اما هنوز به نقطه ثابت و مشخصی در این حوزه نرسیده ایم.

در دیداری که وزیر نفت با مقام معظم رهبری داشتند ایشان ابراز امیدواری کردند تا این موضوع نیز در این دولت به سرانجام برسد تا بتوانیم صاحب فناوری LNG و خود LNG بشویم.

دو برابر شدن دانش بنیان ها در نمایشگاه نفت مایه خوشحالی است معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطمینان وزیر نفت برای جمع آوری مشعل ها تا پایان دولت

اطمینان وزیر نفت برای جمع آوری مشعل ها تا پایان دولت