مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-06سياسي

عبادت در سیره حضرت زینب(س)


حضرت زینب(س) در تمام طول زندگی مبارک خود در امر بندگی هیچگاه مناجات با خدا را فراموش نکرد و در حساس ترین شب زندگی خود یعنی شب هجران از امام حسین (ع)، - یک کارشناس مسائل دینی گفت: حضرت زینب(س) در تمام طول زندگی مبارک خود در امر بندگی هیچگاه مناجات با خدا را فراموش نکرد و در حساس ترین شب زندگی خود یعنی شب هجران از امام حسین (ع)، فرزندان و برادران، شب اسارت و غربت، تهجد و شب زنده داری خویش را ترک نکرد و حتی در وداع امام حسین(ع) تاکید کرد خواهرجان! مرا در نماز شب فراموش مکن.

حجت الاسلام احمد فتحی -کارشناس مسائل دینی- در گفت وگو با ایسنا در مورد عبادت در سیره حضرت زینب(س) گفت: مومن واقعی کسی است که در کوران حوادث و در شرایط سخت، آن زمانی که جسم و روح انسان آماج تیر بلاها و مصیبت ها قرار می گیرد، به جای شکایت و اعتراض، ایمان خود را حفظ و ارتباطش را با مبدأ بی زوال هستی مستحکم تر کند و همین نکته کلیدی است که آدمی را آرام و تحملش را در مقابل آن گرفتاری ها تشدید می کند.

وی با اشاره به آیه الَّذینَ آمَنُوا وَ تَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِکْرِ اللَّهِ أَلا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ [رعد/28] آن ها که به خدا ایمان آورده و دل هاشان به یاد خدا آرام می‏ گیرد، آگاه شوید که تنها یاد خدا آرام ‏بخش دل هاست ، خاطرنشان کرد: عقیله بنی هاشم، اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبادت در سیره حضرت زینب(س)

عبادت در سیره حضرت زینب(س)