مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-06فرهنگي

متن خوب و اجرای درست عامل موفقیت یک برنامه/از خلاق ها بهره بگیریم


امیرحسین مدرس بازیگر و مجری با اشاره به عوامل موفقیت یک برنامه رادیویی عنوان کرد که متن خوب و اجرای درست مهمترین این عوامل است.

- امیرحسین مدرس مجری، نویسنده و پژوهشگر به عنوان عضو هیات داوران اولین دوره جشنواره زیر چتر لبخند درباره برگزاری دومین دوره آن به خبرنگار مهر بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی در رادیو حرکت بسیار خوبی است و انتخاب رادیو صبا به عنوان متولی این جشنواره بهترین گزینه و انتخابی درست بوده است.

وی رادیو را هنوز رسانه مورد اعتماد مردم دانست و گفت: این مسئله باعث می شود مسئولیت و کار رادیو برای جذب و حفظ مخاطب بیشتر شود و لازمه آن استفاده از نیروهای جوان و خلاقی است که با تولید برنامه های جدید در قالب های نو در این مسیر قدم بردارند، برگزاری جشنواره ها بهترین فرصت برای شناسایی استعدادهای نهفته در بین افراد حرفه ای و مردم عادی است و جشنواره طنز رادیو بهترین فرصت برای جمع شدن طنازان زیر چتر لبخند است.

بازیگر طنز رادیو و تلویزیون توصیه هایی برای شرکت کنندگان این جشنواره داشت و عنوان کرد: شرکت کنندگان این جشنواره هر چه در انتخاب موضوع دقت بیشتری داشته باشند و از موضوعات تازه و غیر تکراری استفاده کنند و آن را در قالب نوگرایانه ارائه کنند احتمال موفقیت بیشتری دارند و توجه مخاطبان و داوران را به خود جلب خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن خوب و اجرای درست عامل موفقیت یک برنامه/از خلاق ها بهره بگیریم

متن خوب و اجرای درست عامل موفقیت یک برنامه/از خلاق ها بهره بگیریم