مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-06اقتصادي

گرامافون طلایی گرمی چقدر می ارزد؟


جایزه موسیقی گرمی که سالانه توسط آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط آمریکا اعطا می شود، به صورت مستقیم هیچ منفعت مالی برای برندگان به همراه نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گرمی که به عنوان بزرگترین جوایز سالانه موسیقی در جهان شناخته می شود، گرچه در مرحله نخست هیچ جایزه نقدی برای برندگان به همراه نخواهد داشت اما بنا بر اعلام نشریه فوربس میزان فروش کنسرت های برندگان این جایزه حداقل تا 55 درصد افزایش یافته است.

از سویی دیگر، دیوید بنر خواننده و تهیه کننده آمریکایی که در سال 2009 موفق به کسب جایزه گرمی شده عنوان می کند که پس از کسب این جایزه، هزینه ای که تهیه کنندگان برای تولید آثارش دریافت می کردند از 50 هزار دلار به 100 هزار دلار افزایش یافته است و در مواردی این هزینه تا 90 درصد افزایش می یابد.

جنبه مثبت کسب جایزه گرمی از نقطه نظر مالی بیشتر برای هنرمندانی چشمگیر است که بیشتر در پشت صحنه فعالیت می کنند تا جلوی میکروفون.

دیوید روسو که یک کارگردان موزیک ویدیو است، می گوید که ترانه سراها و تهیه کنندگانی را می شناسد که پس از برنده شدن در گرمی، درآمدشان 100 تا 150 درصد افزایش یافته است.

بنابر اعلام کمپانی برگزارکننده کنسرت Pollstar ، مزایای مالی جایزه گرمی می تواند برای تورهای بزرگ نیز بسیار زیاد باشد؛ به عنوان مثال درآمد برونو مارس پس از کسب جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامافون طلایی گرمی چقدر می ارزد؟

گرامافون طلایی گرمی چقدر می ارزد؟