مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-06سياسي

دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار حسین زارع کمالی، یکشنبه شب در مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر با اشاره به این که دهه فجر سرآغاز انقلاب اسلامی و سرآغاز درگیری تمدن شرق و غرب بود، - فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: امروز دشمن از شکست های پی درپی خود عصبانی است و بعد از آخرین شکست خود در اغتشاشات اخیر، به دنبال دو قطبی کردن جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار حسین زارع کمالی، یکشنبه شب در مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر با اشاره به این که دهه فجر سرآغاز انقلاب اسلامی و سرآغاز درگیری تمدن شرق و غرب بود، اظهار داشت: امروز هر آنچه از عزت و اقتدار و امنیت و آرامش داریم، حاصل دهه فجر و جانفشانی هزاران شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

  وی بیان کرد: امروز دشمن از شکست های پی در پی خود عصبانی است و بعد از آخرین شکست خود در اغتشاشات اخیر، به دنبال دو قطبی کردن جامعه است اما نباید چنین فرصتی را برای او فراهم کنیم بلکه باید با برنامه ریزی های کارآمد، جامعه ای منسجم تر از قبل داشته باشیم.

زارع کمالی با اشاره به رسالت های اصحاب رسانه در این برهه از زمان عنوان کرد: اصحاب رسانه امروز وظیفه تبیین واقعیت های جامعه را بر عهده دارد و این وظیفه به مراتب سنگین تر از وظایف سایر اقشار جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه است

دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه است