مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-06بين الملل

افشاگری از توانایی قابل توجه چین در فلج کردن قدرت اقتصادی و نظامی آمریکا


گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ فاکس نیوز به عنوان یک رسانه تندرو و حامی نومحافظه کاران آمریکایی، در گزارشی با اشاره به ظرفیت های قابل توجه و غیرقابل انکار چین در تولید منابع معدنی کمیاب و محدود در جهان که از آن ها به نحو گسترده ای در تولید ادوات و تجهیزات .

- فاکس نیوز در گزارشی می نویسد: در شرایطی که آمریکا تلاش های زیادی را انجام می دهد تا خود را از وابستگی به چین در امر استخراج منابع معدنی کمیاب جهان برهاند، با این حال چینی ها مکررا این پیام را به واشینگتن می رسانند که از اهرم قدرت قابل توجهی در این حوزه برخوردارند.

آمریکا باید بپذیرد تا زمانی که به پیشرفتی در این حوزه دست پیدا نکند، نه تنها ارتش این کشور بلکه ارتش های دیگر کشور های غربی نیز صرفا به لطف چین می توانند تجربه رانندگی و حمل و نقل، پرواز و یا کشتیرانی را داشته باشند .

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ فاکس نیوز به عنوان یک رسانه تندرو و حامی نومحافظه کاران آمریکایی، در گزارشی با اشاره به ظرفیت های قابل توجه و غیرقابل انکار چین در تولید منابع معدنی کمیاب و محدود در جهان که از آن ها به نحو گسترده ای در تولید ادوات و تجهیزات نظامی و همچنین طیف متنوعی از کالا های برقی و پیشرفته استفاده می شود، به طور خاص این هشدار را می دهد که واشینگتن و دیگر دولت های غربی به شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری از توانایی قابل توجه چین در فلج کردن قدرت اقتصادی و نظامی آمریکا

افشاگری از توانایی قابل توجه چین در فلج کردن قدرت اقتصادی و نظامی آمریکا