مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-06سياسي

افتتاح 18 خانه هلال در سیستان و بلوچستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از بهره برداری از 18 خانه هلال همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از بهره برداری از 18 خانه هلال همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

علیرضا میربهاء الدین در مراسم افتتاح این خانه های هلال افزود: خانه های هلال با هدف توسعه آموزش های امدادی، توسعه و تقویت خدمات داوطلبانه با استفاده از توان مردم از طریق گسترش خانه های هلال، آموزش و توانمندسازی مردم در مواجهه با مخاطرات و بحران ها، انجام فعالیت های بشردوستانه و فرهنگی و همچنین استفاده از ظرفیت های بومی و محلی در مدیریت بحران راه اندازی شده است.

وی تأکید کرد: افراد آموزش دیده در خانه های هلال می توانند برای انجام بهتر کارها و فعالیت های امدادی، مشارکت مؤثری داشته باشند چرا که فعالیت خانه های هلال مبتنی بر همکاری و مشارکت مردم محله است و مردم محله با آموزش های تخصصی توانمند شده و از آمادگی بیشتری در مقابله با حوادث برخوردار می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: رویکرد خانه های هلال تاب آوری جامعه در برابر مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی است و تلاش داریم با آموزش ها و فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 18 خانه هلال در سیستان و بلوچستان

افتتاح 18 خانه هلال در سیستان و بلوچستان