مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-06فرهنگي

هنرمند برگزیده برنامه «عصر جدید» برای زلزله زدگان خوی کنسرت اجرا می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پارسا خائف خواننده موسیقی ایرانی و از هنرمندان جوان برگزیده برنامه استعدادیابی «عصر جدید» با انتشار ویدئویی از تصمیم خود و گروه موسیقی اش برای برگزاری یک کنسرت خیریه به نفع زلزله زدگان شهرستان خوی طی روز های آینده در تبریز خبر داد.

- هنرمند برگزیده برنامه عصر جدید برای زلزله زدگان خوی کنسرت اجرا می کند پارسا خائف از خوانندگان جوان موسیقی ایرانی و یکی از هنرمندان برگزیده برنامه استعدادیابی عصرجدید با هدف کمک به زلزله زدگان شهرستان خوی کنسرت خیریه ای را در تبریز برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پارسا خائف خواننده موسیقی ایرانی و از هنرمندان جوان برگزیده برنامه استعدادیابی عصر جدید با انتشار ویدئویی از تصمیم خود و گروه موسیقی اش برای برگزاری یک کنسرت خیریه به نفع زلزله زدگان شهرستان خوی طی روز های آینده در تبریز خبر داد.

این خواننده جوان موسیقی ایرانی که طی سال های قبل در جشنواره موسیقی جوان، جشنواره موسیقی نوای خرم و تعدادی دیگر از رویداد های ملی و بین المللی به عنوان هنرمند برگزیده معرفی شده بود، در ویدئویی که به زبان آذری منتشر کرده از برگزاری یک کنسرت خیریه به نفع زلزله زدگان خوی در اواخر هفته آینده خبر داد و گفت: سلام به همه هم وطنان عزیزم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند برگزیده برنامه «عصر جدید» برای زلزله زدگان خوی کنسرت اجرا می کند

هنرمند برگزیده برنامه «عصر جدید» برای زلزله زدگان خوی کنسرت اجرا می کند