مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-06سياسي

نخستین همایش بین المللی «تربیت معنوی و سلامت معنوی از منظر امام علی (ع)» برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، اولین همایش بین المللی «تربیت معنوی و سلامت معنوی از منظر امام علی (ع)» در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

- نخستین همایش بین المللی تربیت معنوی و سلامت معنوی از منظر امام علی (ع) برگزار شد نخستین همایش بین المللی تربیت معنوی و سلامت معنوی از منظر امام علی (ع) در دانشگاه اصفهان و با حضور جمعی از اساتید دانشگاه های برتر دنیا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، اولین همایش بین المللی تربیت معنوی و سلامت معنوی از منظر امام علی (ع) در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

این همایش با پیامی تصویری از آیت الله جوادی آملی، از مراجع تقلید آغاز شد که در آن بر حمایت از نیازمندان و کمک به آنان به عنوان سیره امیرالمؤمنین (ع) تأکید شده بود.

آیت الله جوادی آملی در این پیام تصویری گفت: در شرایط کنونی که گرفتاری های اقتصادی وجود دارد مبادا نیازمندی که به شما مراجعه کرده است را رد کنید، در این شرایط اقتصادی همه باید در راه تولید بکوشیم و دست افتاده ای را بگیریم.

محمدجواد هراتی، قائم مقام وزیر علوم در علوم انسانی نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه در حوزه همکرانی علمی، ضعف هایی دیده می شود، اظهار کرد: پژوهش ها بیشتر برای انجام پژوهش و همایش ها به منظور برگزاری همایش است در حالی که همایش های ما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش بین المللی «تربیت معنوی و سلامت معنوی از منظر امام علی (ع)» برگزار شد

نخستین همایش بین المللی «تربیت معنوی و سلامت معنوی از منظر امام علی (ع)» برگزار شد