مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-06بين الملل

فایننشال تایمز: ارائه تانک های آبرامز به اوکراین برای آمریکا دردسر ساز می شود


تانک های ام 1 آبرامز که واشنگتن اخیراً به اوکراین وعده داده، ممکن است به جای تقویت قدرت جنگی کی یف، برای آمریکا مسئولیت های حقوقی به بار آورد.

- فایننشال تایمز نوشت: تانک های ام 1 آبرامز که واشنگتن اخیراً به اوکراین وعده داده، ممکن است به جای تقویت قدرت جنگی کی یف، برای آمریکا مسئولیت های حقوقی به بار آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته فایننشال تایمز، این مخزن 70 تنی دارای یک موتور توربین گاز است که به آن شتاب بیشتری نسبت به موتور دیزل می دهد، اما نیاز به تعمیر و نگهداری دقیق دارد و مقادیر بیشتری سوخت مصرف می کند.

این روزنامه در این رابطه به اظهارات جان ناگل، فرمانده سابق ارتش ایالات متحده اشاره کرده که گفته بود سربازانش زمان زیادی را صرف پاک کردن فیلترهای هوا در طول جنگ خلیج فارس در سال 1991 و زمان حمله آمریکا به عراق در سال 2003 به دلیل نگرانی های بزرگ در مورد ورود شن و ماسه به موتور تانک و از کار افتادن آن کرده اند.

این روزنامه نوشته است: حفظ آمادگی رزمی تانک های آبرامز نسبت به سایر تانک های طراحی شده غربی که به کی یف وعده داده شده به انواع ماشین آلات کاملا متفاوت و همچنین خدمه آموزش دیده برای کار با ابزارهای ویژه نیاز دارد.

این روزنامه گزارش داد که آموزش خدمه مکانیک تانک ها نیز بیشتر طول می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایننشال تایمز: ارائه تانک های آبرامز به اوکراین برای آمریکا دردسر ساز می شود

فایننشال تایمز: ارائه تانک های آبرامز به اوکراین برای آمریکا دردسر ساز می شود