مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-06اقتصادي

مشعل گازرسانی به 20 واحد تولیدی و صنعتی سرخه روشن شد


طرح گازرسانی به 20 واحد تولیدی و صنعتی شهرستان سرخه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، سیدجواد حقیقت حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان صبح امروز در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به 20 واحد تولیدی و مرغداری در محور عبدالله آباد- لاسجرد شهرستان سرخه که هم زمان با دهه فجر انجام شد، اظهار کرد: برای گازرسانی به این واحدها 194 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت گاز هزینه شده است.

وی بیان کرد: شرکت گاز استان سمنان به منظور خدمات دهی به واحدهای تولیدی و صنعتی و توسعه زیرساخت ها برنامه های مدونی در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بیان کرد: این پروژه از سال 1400 آغاز شد و برای اجرای گازرسانی به این واحدهای تولیدی، 38 هزار و 137 متر شبکه پلی اتیلن به کار گرفته شده است.

حقیقت حسینی با تأکید بر اینکه زیرساخت ایجادشده موجبات رونق تولید و صنایع را در شهرستان سرخه فراهم خواهد کرد، گفت: با توسعه زیرساخت ها و شبکه گازرسانی بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار برای مردم منطقه فراهم می شود.

وی اضافه کرد: گازرسانی به این واحدها مستلزم ایجاد زیرساخت ایمن و شبکه استاندارد است؛ در حال حاضر زیرساخت گازرسانی به تمامی صنایع استان سمنان فراهم بوده و این مهم صرفه جویی قابل توجهی در مصرف فرآورده های نفتی به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشعل گازرسانی به 20 واحد تولیدی و صنعتی سرخه روشن شد

مشعل گازرسانی به 20 واحد تولیدی و صنعتی سرخه روشن شد