مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-06اجتماعي

در آموزشگاه های رانندگی چه می گذرد؟


بسیاری از افراد جامعه برای اخذ گواهینامه گذرشان به آموزشگاه های رانندگی در سطح شهرها و شهرستان ها افتاده است و تعداد این آموزشگاه ها نیز کم نیست، - اما باید دید این مراکز تا چه اندازه توانسته اند سهم خود را در یادگیری مهارت رانندگی ایفا کنند و آیا عموم مردم صرفا با شرکت در دوره های آموزشی این مراکز توانسته اند راننده ماهری شوند و اگر این گونه نیست، اشکال کار در کجاست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سال ها هزینه های شرکت در دوره های آموزش رانندگی رشد چشمگیری داشته است، اما رضایتمندی از عملکرد این مراکز مطلوب نیست، عموم تصادفات رانندگی در بین افراد زیر 30 سال رخ می دهد و شاید یکی از دلایل آن نبود مهارت کافی در رانندگی باشد.

کسب مهارت لازم در رانندگی می تواند حجم قابل توجهی از تصادفات رانندگی در محورهای برون شهری و درون شهری را کاهش دهد، یکسری محدودیت ها برای رانندگی افراد در شب و جاده های برون شهری برای افرادی که به تازگی گواهینامه اخذ کرده اند در نظر گرفته شده است، اما برخی افراد پس از چند سال از اخذ گواهینامه اقدام به رانندگی می کنند و معمولا این محدودیت ها رعایت نمی شود و عامل بروز حادثه خواهد شد.

تمرکز در آزمون رانندگی عموما بر روی پارک دوبل است، حال این سوال پیش می آید که در رانندگی افراد چقدر نیاز به پارک دوبل پیدا می کنند، در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آموزشگاه های رانندگی چه می گذرد؟

در آموزشگاه های رانندگی چه می گذرد؟