مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-06فرهنگي

مجموعه ای از نقدها و گفتگوهای علی موذنی در حوزه سینما منتشر شد


کتاب «مقالاتی چند» مجموعه ای از مقالات و نقدها و گفتگوهای علی موذنی در زمینه ادبیات، سینما و تئاتر توسط انتشارات کتاب نیستان وارد بازار نشر شده است.

- کتاب مقالاتی چند مجموعه ای از مقالات و نقدها و گفتگوهای علی موذنی در زمینه ادبیات، سینما و تئاتر توسط انتشارات کتاب نیستان وارد بازار نشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب مقالاتی چند مجموعه ای از مقالات و نقدها و گفتگوهای علی موذنی در زمینه ادبیات، سینما و تئاتر است که به تازگی توسط کتاب نیستان وارد بازار نشر شده است.

موذنی به دلیل تحصیل در دانشکده هنرهای دراماتیک و نیز اشتغال جدی در زمینه داستان نویسی، نمایشنامه و فیلم نامه نویسی و اجرای تئاتر و ساخت آثار تلویزیونی همواره در مقام یک مؤلف صاحب نظر و منتقد جدی و صریح در حوزه های کاری خود شناخته شده است.

این کتاب در بخش نخست خود که به موضوع ادبیات اختصاص دارد، شامل نگاه و نقد او بر آثاری چون سه قطره خون اثر صادق هدایت، داستان گرگ اثر هوشنگ گلشیری، عشق و بانوی ناتمام اثر امیرحسن چهلتن، عالیجناب کیشوت اثر گراهام گرین، هاثورن اثر ناتانیل هاثورن و مجموعه داستان اصغر الهی است و در کنار آن مقالاتی از او درباره نقش ادبیات داستانی در تبیین ارزش های جنگ و نیز یادداشت هایی درباره ساختار، انرژی و موخره در داستان نویسی را در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه ای از نقدها و گفتگوهای علی موذنی در حوزه سینما منتشر شد

مجموعه ای از نقدها و گفتگوهای علی موذنی در حوزه سینما منتشر شد