مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 00:202023-02-05سياسي

برگزاری سومین یادواره «آقای اصغر»


سومین بزرگداشت شهید مدافع حرم «اصغر پاشاپور» با حضو شهردار تهران برگزار می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سومین بزرگداشت فرمانده محور مقاومت، شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور و یادواره شهدای انقلاب اسلامی با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار می شود.

این مراسم روز سه شنبه هجدهم بهمن ماه از ساعت 18:30 با مداحی حاج امیر عباسی و اجرای شعر توسط احمد بابایی و حضور گروه سرود احلی من العسل در پردیس تئاتر تهران واقع در اتوبان محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان شهید بقایی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شهید اصغر پاشاپور مستشار نظامی رزمندگان دفاع وطنی سوریه و فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال سوریه بود که حدود هشت سال به منظور مقابله با تروریست های تکفیری داعش و احرارالشام در این جبهه حضور فعال داشت و عمده آموزش های رزمندگان سوری بر عهده او بود.

این رزمنده جبهه مقاومت ساکن شهرری و از نخستین نفراتی بود که به همراه شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه رفت و نهایتاً روز سیزدهم بهمن ماه سال 1398 پس از گذشت یک ماه از شهادت سردار سلیمانی در حلب سوریه به فرماندهان و هم رزمان شهید خود پیوست.

پیکر مطهر او که توسط تروریست های تکفیری ربوده و سر از بدنش جدا شده بود، همزمان با اولین شب از ماه رجب و مصادف با پنجم اسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین یادواره «آقای اصغر»

برگزاری سومین یادواره «آقای اصغر»