مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 23:052023-02-05پزشكي

مشکل اصلی دانش آموزان مسموم شده، استرس است


مدیر ناحیه چهار اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: استرس ناشی از احتمال مسمومیت دریکی از مدارس دخترانه دراین استان ، 18 دانش آموز را راهی مراکز درمانی کرد.

- سیامک محبی معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم امروز 16 بهمن ماه طی سخنانی در رابطه با آخرین وضعیت شرایط جسمانی دانش آموزانی که دچار مسمومیت شده بودند، عنوان کرد: با اطلاع مرکزیت فوریت اورژانس یک تیم کامل پزشکی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و طبق بررسی های اولیه دانش آموز بدحالی نداشتیم.

محبی ادامه داد: دانش آموزان به دلیل آشفتگی اوضاع مدرسه و با توجه به حوادث مشابه به دلیل بار روانی دچار اضطراب و استرس شدند و آنچه مشهود بود بیشتر اضطراب دانش آموزان بود و دانش آموزی با شرایط وخیم نداشتیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: با توجه به نمونه های خونی که از دانش آموزان در مدارس گرفتیم شرایط آن ها طبیعی بوده، البته بنا به احتیاط و وظیفه 18 نفر از دانش آموزانی که والدین آن ها درخواست آزمایش از فرزندانشان داشتند به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند که طبق بررسی ها سالم بودند و در حال ترخیص از بیمارستان هستند.

همچنین محمدی مدیر ناحیه چهار اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: استرس ناشی از احتمال مسمومیت دریکی از مدارس دخترانه دراین استان ، 18 دانش آموز را راهی مراکز درمانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی دانش آموزان مسموم شده، استرس است

مشکل اصلی دانش آموزان مسموم شده، استرس است