مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 22:502023-02-05اقتصادي

زمینه اشتغال 4360 نفر در آذربایجان شرقی فراهم شد


استاندار آذربایجان شرقی، بهره برداری از تعداد 210 پروژه در 18 شهرستان استان در قالب پروژه های صنعتی و معدنی دهه فجر را اتفاقی مهم دانست و گفت: - با بهره برداری از این تعداد پروژه زمینه اشتغال 4 هزار و 360 نفر فراهم می شود.

عابدین خرّم، یکشنبه، 16 بهمن ماه، در آیین افتتاح 210 پروژه صنعتی و معدنی و 44 طرح زیرساختی شهرک ها و واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی در شهرک صنعتی آخولای تبریز، گفت: باید به افسران و سربازان تولید و صنعت استان در این شرایط سخت اقتصادی دست مریزاد گفت که کاری می کنند کارستان و در نتیجه این اقدامات شاهد تداوم فرآیند تولید در جای جای استان هستیم و این فعالیت ها به معنی ایجاد اشتغال، عدم وابستگی به خارج، ایجاد امید و ساخت آینده ای درخشان می باشد که مورد تاکید فراوان مقام رهبری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها که نهال امید در دل همه مردم کشور و استان و به ویژه جوانان کاشته می شود و چنین دستاوردی با هیچ چیزی قابل قیاس نیست.

وی با اشاره به تاریخ سازی مردم آذربایجان و تبریز در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی و فرهنگی، افزود: تبریزی ها که با قیام 29 بهمن خود به ثمر نشستن انقلاب اسلامی را چند سال تسریع کرده و در همه صحنه ها و برهه ها امتحان خود را به بهترین شکل پس داده اند، در طول تاریخ ثابت کرده اند که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه اشتغال 4360 نفر در آذربایجان شرقی فراهم شد

زمینه اشتغال 4360 نفر در آذربایجان شرقی فراهم شد