مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 22:352023-02-05سياسي

تعمیرکاران تأسیسات پزشکی گواهینامه بین المللی دریافت می کنند


دوره آموزشی تعمیرکاران شرکت تاسیسات پزشکی با همکاری مجموعه فنی حرفه ای کشور برگزار شد، طی این دوره مقرر شد گواهینامه معتبر ملی و بین المللی به جامعه هدف اعطا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا طاهرپور شهلمانی، دستیار ویژه سازمان فنی حرفه ای کشور، عصر امروز در همایشی که به منظور آموزش حرفه ای ویژه تعمیرکاران تاسیسات پزشکی وابسطه به سازمان تأمین اجتماعی که در سالن همایش تربیت مربی کشور مستقر در استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه دوره های آموزشی به واسطه حساسیت حوزه درمان و سلامت مردم بسیار حائز اهمیت است، گفت: مخاطبین ما مراکز درمانی هستند و نمی توان نسبت به سلامت مردم بی توجه بود.

وی با اشاره به اینکه فعالان این حوزه باید دارای صلاحیت باشند، یادآور شد: سازمان فنی حرفه ای با داشتن نیم قرن تجربه توانایی این را دارد در حیطه آموزشی و مهارت افزایی به صورت تخصصی فعالیت کند، از این رو طی تفاهم نامه ای با تأمین اجتماعی در راستای برگزاری دوره های آموزشی ویژه نیروهای تعمیرکاران تاسیسات پزشکی برگزار کردیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در این میان گواهینامه معتبر ملی و بین المللی به جامعه هدف اعطا خواهد شد، یادآور شد: با این تفاسیر افراد که موفق به اخذ گواهینامه شدند می توانند در خارج از کشور نیز به واسطه آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیرکاران تأسیسات پزشکی گواهینامه بین المللی دریافت می کنند

تعمیرکاران تأسیسات پزشکی گواهینامه بین المللی دریافت می کنند