مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 22:052023-02-05سياسي

مسیر رسیدن به اقتصاد دانش بنیان حرکت زنجیره ای صنعت گران است


رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر لزوم نیل به دانش بنیان کردن واحدهای تولیدی، گفت: مسیر رسیدن به اقتصاد دانش بنیانی یک مسیر پیوسته و حرکت زنجیره ای صنعتگران است و بایستی تمامی واحدهای تولیدی و اقتصادی برای رسیدن به این هدف با هم همکاری و همفکری داشته باشند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر لزوم نیل به دانش بنیان کردن واحدهای تولیدی، گفت: مسیر رسیدن به اقتصاد دانش بنیانی یک مسیر پیوسته و حرکت زنجیره ای صنعتگران است و بایستی تمامی واحدهای تولیدی و اقتصادی برای رسیدن به این هدف با هم همکاری و همفکری داشته باشند.

علی آقامحمدی یکشنبه 16 بهمن ماه در آیین افتتاح 210 پروژه صنعتی و معدنی آذربایجان شرقی و 44 پروژه زیربنایی شهرک های صنعتی استان که در یک واحد تولیدی لوازم خانگی در شهرک صنعتی آخولا تبریز برگزار شد، اظهار کرد: برای دستیابی به نرخ رشد هشت درصدی در اقتصاد کشور باید نرخ رشد سرمایه گذاری کشور به 20 درصد GDP برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگر GDP ایران را 12 هزار همت مفروض بگیریم باید به مقدار 2400 همت سالانه سرمایه گذاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر سهم آذربایجان شرقی را پنج درصد از بودجه کشور بگیریم، بایستی سالانه 120 همت سرمایه گذاری در استان صورت بگیرد و هرچقدر که میزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر رسیدن به اقتصاد دانش بنیان حرکت زنجیره ای صنعت گران است

مسیر رسیدن به اقتصاد دانش بنیان حرکت زنجیره ای صنعت گران است