مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 21:212023-02-05سياسي

واکنش ها به عفو گسترده متهمان و محکومان با موافقت رهبر معظم انقلاب


به مناسبت فرارسیدن چهل وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب، رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد رییس قوه قضاییه برای عفو و تخفیف مجازات ده ها هزار نفر از متهمان و محکومان موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ در پی پیشنهاد رییس قوه قضاییه به حضرت آیت الله خامنه ای مبنی بر موافقت با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح، رهبر انقلاب اسلامی با این پیشنهاد موافقت کردند.

کامبیز نوروزی حقوقدان: فرمان عفو رهبری بسیار خوشحالم کرد/ اقدام رهبری در س های آموزنده داشت یک حقوقدان گفت: از اینکه فرمان عفو گسترده صادر شده خیلی خوشحال هستم، هم کار رییس قوه قضاییه برای ارائه چنین پیشنهادی بسیار خوب بوده و هم اینکه موافقت مقام رهبری بسیار شایسته و خوشحال کننده است.

کامبیز نوروزی؛ حقوقدان و فعال رسانه ای در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره عفو گسترده محکومان که با پیشنهاد رییس قوه قضاییه و با موافقت رهبر معظم انقلاب انجام شد، اظهار کرد: شخصاً از اینکه فرمان عفو گسترده صادر شده، خیلی خوشحال هستم و آن را اقدامی شایسته می دانم؛ هم کار رییس قوه قضاییه برای ارائه چنین پیشنهادی بسیار خوب بوده و هم اینکه موافقت مقام رهبری بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ها به عفو گسترده متهمان و محکومان با موافقت رهبر معظم انقلاب

واکنش ها به عفو گسترده متهمان و محکومان با موافقت رهبر معظم انقلاب