مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 20:452023-02-05سياسي

نپذیرفتن ستم نشانه تربیت علوی است


ستم را جز مردم ستم پذیر و فرومایه، احدی تحمل نمی کند، نپذیرفتن ستم نشانه تربیت علوی است، سنگ ستم را از هرجا که آمد برگردانید و شما مردم بزرگوار، - ایسنا/اصفهان آیت الله جوادی آملی گفت: ستم را جز مردم ستم پذیر و فرومایه، احدی تحمل نمی کند، نپذیرفتن ستم نشانه تربیت علوی است، سنگ ستم را از هرجا که آمد برگردانید و شما مردم بزرگوار، این سنگ را برگرداندید.

امروز 16 بهمن ماه، اولین روز از همایش بین المللی تربیت معنوی و سلامت معنوی از منظر امام علی(ع) با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی، در مرکز همایش های پیامبر اعظم(ص) دانشگاه اصفهان برگزار شد.

آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در پیام تصویری که در این رویداد پخش شد، گفت: ما نباید در محضر خدا خلاف کنیم، زیرا خدایی که امروز شاهد است، فردا داور خواهد بود و این دید علوی، انسان را مُوحد تربیت می کند.

وی با بیان اینکه ما موظفیم که نه ستم کنیم و نه ستم بپذیریم، افزود: این موضوع از بیانات امام علی(ع) است که ستم پذیر نباشید، چراکه برای استقلال و امنیت کشور ضروری است.

آیت الله جوادی آملی ادامه داد: ستم را جز مردم ستم پذیر و فرومایه، احدی تحمل نمی کند، نپذیرفتن ستم نشانه تربیت علوی است، سنگ ستم را از هرجا که آمد برگردانید و شما مردم بزرگوار، این سنگ را برگرداندید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نپذیرفتن ستم نشانه تربیت علوی است

نپذیرفتن ستم نشانه تربیت علوی است