مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 20:302023-02-05سياسي

نخستین دوره تربیت مربی آموزش قرآن به میزبانی بوشهر برگزار می شود


رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: نخستین دوره کشوری تربیت مربی درس آموزش قرآن به میزبانی بوشهر برگزار می شود.

- رضا درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: افتخار داریم که در ایام اعیاد رجب و میلاد امام علی (ع) و دهه سراسر نور فجر میزبان این دوره کشوری باشیم.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: همکاران ما در پردیس های استان و مدیریت استانی تلاش بسیاری داشته اند تا این دوره به نحو احسن برگزار شود و همه آنها مجدانه پای کار بوده تا میزبانی شایسته برای این جشنواره باشیم.

درویشی بیان داشت: این دوره به همت اداره کل فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان از تاریخ دوشنبه 17 الی چهارشنبه 19 ماه جاری در پردیس علامه طباطبایی بوشهر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما در این دوره میزبان اساتید درس آموزش قرآن کریم دانشگاه فرهنگیان از استان های نیمه جنوبی کشور شامل سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، هرمزگان، فارس، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، ایلام و بوشهر هستیم.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: قطعاً برگزاری این دوره نه تنها می تواند در ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق فضائل آن در جامعه دانشجومعلمان این دانشگاه تأثیرگذار باشد بلکه در آینده که آنها به عنوان معلم جذب نظام آموزش و پرورش می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره تربیت مربی آموزش قرآن به میزبانی بوشهر برگزار می شود

نخستین دوره تربیت مربی آموزش قرآن به میزبانی بوشهر برگزار می شود